Контакти

пров.Онилової, 17

м.Одеса, 65 045

тел/факс.: 048 705-51-51
e-mail: aop-2012@ukr.net

РЕКЛАМНА ПРОДУКЦІЯ НЕ Є ЧИННИКОМ АВАРІЙНОСТІ НА ДОРОГАХ - ЕКСПЕРТ

Рекламна продукція не є чинником аварійності на дорогах - експерт

Кабінет міністрів пропонує заборонити розміщувати рекламу на вікнах громадського транспорту. Відповідний законопроект вже зареєстрований у парламенті. Автори нововведення відзначають, що документ розроблений відповідно до програми економічних реформ на 2010-2014 роки. У ній передбачено, що реклама повинна розміщуватись виключно уздовж бічних бортів громадського транспорту.


«Голос Столиці»: Які збитки понесе галузь від заборони розміщення реклами на склі громадського транспорту?


Роман Паламарчук: Справа в тому, що, на жаль, автори закону не спромоглися провести ніяких досліджень, щоб якось зрозуміти глибину ринку і глибину збитків, які можуть понести компанії. Тому ми розцінюємо цей закон як популістський.


«Голос Столиці»: Тобто, ви не вірите в те, що закон приймуть?


Роман Паламарчук: У нашій країні можуть приймати будь-які закони, якщо на те є політична воля. І якимись економічними, або іншими професійними підходами, можна знехтувати, якщо є політична воля. У даній ситуації, ми розцінюємо цей крок як популістський, тому що ніяких досліджень проведено не було. Ну а в цілому - ми налаштовані на співпрацю з законодавцями, і будемо сподіватися, що більш конструктивний підхід візьме гору.


«Голос Столиці»: А якщо говорити про збитки - вони дійсно будуть великими?


Роман Паламарчук: Мова йде не про збитки. Місткість ринку транспортної реклами не така велика, щоб дійсно бути одним з пунктів розвитку економічного потенціалу. Тут скоріше мова йде дійсно про якісь кроки, які розцінюються як додаткові бали під час передвиборної гонки на рівні міст, або на рівні країни.


«Голос Столиці»: Багато говорять, що реклама на транспорті впливає на безпеку дорожнього руху.


Роман Паламарчук: У тому-то й справа, що є тільки якийсь неконкретний підхід, що «багато говорять» ... Ми проаналізували законодавчу базу і дані досліджень міжнародних компаній, які свідчать про те, що рекламна продукція взагалі не є чинником аварійності на дорогах. А все інше - це загальні заяви.


«Голос Столиці»: Якщо враховувати світовий досвід ...


Роман Паламарчук: У країнах Європи транзитна реклама, розміщення реклами на транспорті – є одним із пріоритетних способів розвитку рекламної інфраструктури в межах мегаполісів і міст. Просто є вимоги щодо якості поклейки, за матеріалами, які використовуються, світлопроникністю і т.д. В цілому, українська законодавча база в даний момент теж містить ряд норм, які регулюють цей процес, але повторюся - перш ніж виносити нові законопроекти і вводити нові заборонні норми, зазвичай в європейській практиці прийнято проводити ряд досліджень. А в нашій ситуації цього проведено не було, ринок дізнався про ці нововведення постфактум. І такий підхід переважає в цілому при регулюванні рекламного ринку України. Все, що нам залишається - це просто намагатися донести до законодавців конкретні дані, норми, порівняльні показники законодавчої бази та досліджень, які проводилися на міжнародному рівні.

Нагадаємо, раніше Кабмін розробив законопроект, який обмежує рекламу на автошляхах та вулицях за стандартами ЄС.

 

 

Последние новости

Последние новости