Контакти

пров.Онилової, 17

м.Одеса, 65 045

тел/факс.: 048 705-51-51
e-mail: aop-2012@ukr.net

Наша співпраця з Всеукраїнською асоціацією автоперевізників – продуктивна, – В.Козак

Міністерство інфраструктури сподівається перейти з 1 січня 2014 р. на екологічні норми “Євро-4? для автомобільного транспорту і найближчим часом цей документ буде передано на розгляд Кабінету міністрів і в разі його схвалення він надійде до Верховної Ради. Про це йдеться в повідомленні інформаційно-аналітичного бюлетеня Кабміну.

Нові вимоги до транспортних засобів стосуються норм безпеки конструкції, обладнання сучасними приладами об’єктивного контролю, системами активної і пасивної безпеки, зокрема обмежувачами швидкості, тахографами, ременями безпеки, системами супутникового моніторингу. Зокрема, з 1 січня 2014 року до вантажівок будуть застосовуватися екологічні норми “Євро-4?, з 2016 року – “Євро-5?, а з 2018 року – “Євро-6?.

В ході узгодження законопроекту “Про автомобільний транспорт”, у ньому з’явився пункт про те, що установка тахографів, обмежувачів швидкості і ременів безпеки буде обов’язковою через 1-2 роки після набрання законом чинності. Так, в автобусах ремені безпеки з’являться через рік після набрання законом чинності, а обмежувачі швидкості повинні бути встановлені через два роки. Ці поправки запропонувала внести Всеукраїнська асоціація автомобільних перевізників.

“Наша співпраця з Всеукраїнською асоціацією автоперевізників – продуктивна. Ми враховуємо зауваження та пропозиції до проекту Закону “Про автомобільний транспорт”, щоб, у кінцевому результаті, отримати ефективний документ, який задовольнить всіх учасників ринку”, – заявив міністр інфраструктури Володимир Козак.

Експерти нагадують, що, згідно з первинним текстом законопроекту, розробленим у Міністерстві, ременями безпеки пасажирів і водія слід було обладнати всі автобуси, крім працюючих на міських та приміських маршрутах. Пристрої обмеження швидкості повинні бути у вантажних автомобілів (з повною масою понад 3,5 т і датою першої реєстрації в Україні після 1 січня 2008 року), автобусів (з датою першої реєстрації в Україні після 1 січня 2008 року) і автобусів спеціалізованого призначення, призначених для перевезення школярів.

Нова законодавча платформа у сфері автоперевезень вводиться відповідно до вимог Директив і Регламентів Європейського Союзу і спрямована, насамперед, на підвищення стандартів безпеки, екологічності, соціальних умов праці, реформування системи управління, а в результаті і на якісний розвиток ринку автоперевезень.

Основні новації стосуються застосування європейської практики допуску як пасажирських, так і вантажних автоперевізників на ринок. Перевізники повинні відповідати критеріям доброчесності (не притягувалися до кримінальної та адміністративної відповідальності), фінансової спроможності (повинно бути досить основних засобів, оборотних і фінансових активів для покупки транспортного засобу) та професійної компетенції (персонал повинен пройти спеціальне навчання і отримати свідоцтво професійної компетентності). Перевізник повинен буде мати хоча б один транспортний засіб для перевезення вантажів у своїй власності або право на використання такого засобу відповідно до законодавства. Він повинен мати в наявності службові приміщення, в яких зберігається звітність про фінансово- господарську діяльність підприємства, документи про час роботи і відпочинку водіїв.

Експерти звертають увагу ще на одне нововведення, яке чекає автоперевізників, – створення електронного реєстру автобусних маршрутів. Єдиний маршрутний реєстр у вигляді комп’ютерної системи дасть можливість перевізникові брати активну участь у формуванні маршрутної мережі. Крім того, це допоможе викорінити “нелегалів”, адже система допускає до роботи тільки перевізника з повним пакетом необхідних дозвільних документів.

Последние новости

Последние новости