Контакти

пров.Онилової, 17

м.Одеса, 65 045

тел/факс.: 048 705-51-51
e-mail: aop-2012@ukr.net

ВГО “ВААП” спільно із Укртрансінспекцією та Департаментом автотранспорту обговорили питання GPS-диспетчеризації пасажирських автоперевезень

Всеукраїнська асоціація автомобільних перевізників продовжує активну роботу з нормалізації ситуації у пасажирському сегменті. Наразі у Міністерстві інфраструктури проведено круглий стіл щодо необхідності впровадження на транспорті систем GPS-моніторингу. Участь у ньому взяли не лише перевізники, але й профільні чиновники та науковці.

Як відзначили присутні, запровадження GPS-моніторингу на пасажирському транспорті є не лише даниною європейським нормам у галузі перевезень. Насамперед цей процес спрямований на підвищення безпеки при транспортуванні. Наразі сприя цьому і держава. Зокрема, за словами Директора Департаменту автомобільного транспорту Міністерства інфраструктури Дмитра Петухова, у нових нормативах, що перебувають зараз на затвердженні, передбачається надання перевізникові 20 додаткових балів на конкурсі за наявності у нього повноцінного комплексу диспетчеризації. До речі, GPS-системи вимагатимуть не лише від міжрегіональних перевізників, але й від внутрішньообласних.

«Завдання перед Укртрансінспекцією та Міністерством інфраструктури встановлено чітко і виконується як у плані нормативного забезпечення, так і у площині практичної реалізації організації міжобласних перевезень. До речі, за проектом національного плану дій на 2014 рік, який ще не затверджено, вже будуть додані не лише міжобласні маршрути, але й внутрішньообласні маршрути також обов’язково мають бути підключені до єдиної системи диспетчерського контролю за транспортними засобами, котрі здійснюють перевезення пасажирів», – наголосив В.Петухов.

Варто відзначити, що кілька місяців тому ВГО «Всеукраїнська асоціація автомобільних перевізників» різко виступила проти прагнення Укртрансінспекції нав’язати перевізникам одну компанію з GPS-моніторингу. Наразі Держінспекція з безпеки на наземному транспорті заявляє про повну відмову від участі у комерційному процесі диспетчеризації і лише висуває 4 вимоги до пасажирського перевізника.

«У нас глобально є лише 4 питання. Це дотримання графіковості, швидкісного режиму, дотримання маршрутної мережі і режим праці та відпочинку водіїв. Ось 4 параметра, котрі впливають на безпеку руху», – відзначив керівник Укртрансінспекції Євген Пронченко.

Процес GPS-моніторингу вже доволі давно обговорюється, але практичних кроків Укртрансінспекція здійснює замало. Аби прискорити процес президент ВГО «ВААП» Ігор Шкіря провів особисті переговори із Міністром інфрасраструктури Володимиром Козаком та його першим заступником Костянтином Єфименком. В результаті цих перемовин тепер цілком можлива підтримка процесу і на державному рівні.

«Позиція Міністерства полягає у тому, аби Укртрансінспекцією та ВААП разом із Мінінфраструктури був проведений конкурс. Має бути обраний переможець або кілька компаній, котрі готові взяти участь у деякому консорціумі. У Міністерства є кошти на розробку власного програмного забезпечення або на доопрацювання існуючого матеріала. Тому давайте допоможемо Укртрансінспекції сформулювати технічне завдання», – звернувся Ігор Шкіря до присутніх на круглому столі представників GPS-компаній та науковців.

До речі, участь в обговоренні науковців з різних куточків України додала цікавості дискусії. Вони висловили своє бачення організації диспетчеризації. Наводились як вітчизняні розробки, так і досвід закордонних колег. Деякими з них зацікавились і в Укртрансінспекції. Наразі для подальшого врегулювання процесу при ВГО «ВААП» буде створено робочу групу, куди вже встигли записатися присутні на круглому столі. Результати її роботи стануть відомі вже за кілька тижнів.

Последние новости

Последние новости