Контакти

пров.Онилової, 17

м.Одеса, 65 045

тел/факс.: 048 705-51-51
e-mail: aop-2012@ukr.net

Автоперевізники вимагають термінового вдосконалення законодавчої бази

Економічна ситуація в Україні поставила автомобільних перевізників на межу виживання. Про це вони вже заявляють не на своїх внутрішніх зібраннях, а у відкриту чиновникам Міністерства інфраструктури та депутатам Верховної Ради. Постійно зростаючі складові тарифу на перевезення змушують перевізників вимагати від влади рішучих кроків у реформуванні законодавчої бази, що дозволило б, приміром, запровадити вільні тарифи, прибрати нелегалів з ринку тощо. У профільних відомствах це розуміють і обіцяють докласти усіх зусиль у нормалізації ситуації.

«Ми почали реформу із законодавчої бази, яка сьогодні є в Україні. На жаль, вона дуже відстає від вимог ринку. Сьогодні працівники нашого юридичного департаменту напрацьовують зміни до діючого законодавства – до Закону «Про автомобільний транспорт», до адміністративного кодексу та інших. Плануємо на наступному тижні почати громадське обговорення», – заявив голова Державної інспекції України з безпеки на наземному транспорті Валерій Черненко.

Варто відзначити, що новий Закон «Про автомобільний транспорт» розробляється вже кілька років. Його прийняття неодноразово відкладалось у зв»язку зі зміною керівництва міністерства інфраструктури та інших причетних відомств. Але за останні 2 роки робоча група, що складається із 97 профільних чиновників, науковців та представників найбільших автотранспортних асоціації – ВААП та АсМАП, провели величезний обсяг роботи, опрацювавши усі необхідні норми для сьогоднішнього ринку автоперевезень. Наразі ж ця робота може стати нікому не потрібною, адже вже з»явились розмови про необхідність розробки нового документу. Голова парламентського підкомітета автомобільного транспорту Ігор Шкіря у зверненні до представників Міністерства інфраструктури заявив, що чекати в авто перевізників вже немає ані сил, ані можливості.

«Зрозуміло, що за день, два, три, за тиждень ви його не зробите. Але передайте міністру, якщо найближчим часом ми не побачимо законопроект у тому вигляді, що підтримають профільні громадські асоціації та усі політичні сили, то я буду змушений шукати підтримки у своїх колег і ми внесемо його, як депутати. Ми не чекатиме в цьому випадку вашої допомоги. Але тоді відверто скажемо, що допомога ваша – неоцінена, втім краще ми закон зробимо самі», – наголосив Ігор Шкіря.

Терміни для виконання поставлених чиновникам завдань перевізники встановили доволі жорсткі. Вже після травневих свят вони вимагають провести широке обговорення ситуації із найвищим керівництвом Vіністерства інфраструктури.

Последние новости

Последние новости