Укртрансінспекція: системний підхід технічного розслідування дорожньо-транспортної пригоди дозволить встановити причини, які призвели до аварії, та попередити їх у майбутньому

Визначення порядку проведення технічного розслідування дорожньо-транспортних пригод сприятиме підвищенню рівня безпеки дорожнього руху в Україні та ефективному попередженню випадків дорожньо-транспортного травматизму. Про це йшлося у ході міжнародного семінару, присвяченому новим підходам до підвищення рівня безпеки дорожнього руху на комерційному автотранспорті.

 

«Безпека дорожнього руху на сьогодні є проблемою як національного, так і глобального характеру. Адже, щороку на автошляхах стається близько 200 тис. дорожньо-транспортних пригод, в яких гине більше 4 тис. осіб та близько 40 тис. осіб отримують травми різного ступеню тяжкості. Значну частку в цих показниках займає аварійність на автомобільному ліцензованому транспорті. Тому вкрай необхідно затвердити систему заходів по встановленню обставин та причин дорожньо-транспортних пригод», - зазначив заступник начальника управління організації робіт з попередження катастроф, аварій та подій – начальник відділу технічного розслідування подій Іван Герега.

За його словами, саме шляхом збору та аналізу інформації про організаційні, кваліфікаційні та технічні особливості здійснення перевезень пасажирів та вантажів автомобільними перевізниками можливо розробити заходи задля попередження подібних аварій у майбутньому.

 

«Проаналізувавши інформацію про дорожньо-транспортну пригоду та обставини її скоєння, про постраждалих, про реагування і прибуття відповідних служб на місце аварії, про перевізника, водія, транспортні засоби, які стали учасниками аварії, про автомобільну дорогу, про механізм дорожньо-транспортної пригоди можна буде зробити висновки щодо основних і супутніх причин, які привели до аварії та розробити рекомендації відносно заходів по забезпеченню безпеки перевезень», - відмітив Іван Герега.

 

 

Також у ході семінару було відмічено, що завдяки вжитим заходам досягнуто деяких важливих результатів щодо посилення безпеки дорожнього руху. Зокрема, було зупинено виробництво автобусів марки Рута 25, за участю яких траплялись тяжкі аварії, ініційовано запровадження засобів пасивної безпеки та обмежувачів швидкості на громадському транспорті. Крім того, ініційовано заборону використанні переобладнаних транспортних засобів для перевезення пасажирів та проведення ряду профілактичних та контрольно-наглядових заходів.